Ana içeriğe atla

Düğün Hazırlıkları

Veeeee Düğün Tarihimiz kesinleşir :)
7 Eylül Pazar 2014 tarihinde evleniyorum :) Şimdilik sanki ben değilde yakın birisi evleniyormuş gibi geliyor, ama kızım kendine gel sen evleneceksin dedikçe kendime, paçalarım tutuşuyor ..
Yapılacak, beğenilecek ve gidip alınacak çok şey var ! Çoğu şeyi almış olmama rağmen !
Tabak, çanak ve hatta günlüklerine kadar aldım, masa örtüleri bileeee :) Kendim amerikan servisler yaptım :) Bir çok düşünce ise beynimde uçuşuyor.. Kına yapmak çok istiyorum, bekarlığa veda'dansa kına çok daha içime siniyor, bindallıyı değişik bir şey istiyorum, hiç kırmızı istemedim, istemiyorum :)
Bir çok şeyi internet'ten araştırıyorum lakin, emin olamıyorum. Bir gün İzmir'i turlamalı ..

O kadar karışık ki şuan her şey, düşüncelerim bir bir ama ayrı ayrı, gün gelecek ve hepsi birleşip güzel bir şey çıkacak inşallah ortaya :)
Kına için hediye düşündüm ve kendim yapmak istiyorum, ayrıca nikah şekerimiz ve davetiyemizi de kendimiz yapacağız :) Çok daha değerli ve eğlenceli olacak :)
Düğün yeri, tabiki hep istediğim gibi kır düğünü gibi çimler üstünde olacak..
Gelinlik büyük soru işareti kafamda ??????? Nasıl olmalı, balık mı, kabarık mı ? Dantel mi, taş mı ?
Şuraya yazarken de belli olduğu üzere oradan oraya atlıyorum, düşüncelerim karışık :) Takip ediyorum bir çok siteden modeller, tabiki gidip denemeden olmayacak. Ve herkes ' Sen şimdi hiç bakma, gidip üstüne denediğinde tüm fikrin değişecek, bambaşka bir gelinlik alacaksın' diyor :)
Ama o kadar heyecanlıyım ki, duramıyorum yerimde :) Gelin ayakkabısının yanında bir de düz bir şey olsun istedim, toms'lar gibi , buldum simli bir tane , onu da kendim süsleyeceğim :)

İşte bu, süslensin, tekrar paylaşacağımdır :) Üstünde çalışmak gerek :) 
Kaftan ve gelinlik konusunda hala kafam karışık :) Umarım istediğim şeyleri bulabilirim.. 



Bu heyecanım hiç bitmesin istiyorum, o kadar keyifli ki, içim içime sığmıyor .. Bu heyecan hiç geçmesin, tükenmesin istiyorum. Bir zaman sonra zor olacak evet, artık evimizi kurmaya başladığımızda bizim işimiz çok yoğun olacak, zor olacak ama güzel olacak :)
Çok Güzel Olacak :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hıdırellez

Hıdırellez akşamı dışarı çıkılmadan olur mu hiç :) Kuşadası belediyesi romanlardan oluşan bir konser düzenlemiş.. Aslında anane çağırmasaydı, inmezdim belki, ama o çağırınca gitmek istedim. Annem ve babam da bize katıldı. Hava mis. Yürüyerek çarşıya indik, ve 41 karınca yuvasından toprak toplamaya çalıştık :) Cüzdan da saklanırmış o, öğrendim. Deniz kenarında Rıfat abilerin cafesine oturduk, muhabbet güzeldi. Anane komşusuyla gelmiş, o da çok tatlı bir kadındı. En zevk aldığım bölümse, kumsala dilek çizmek :) Kağıda dilek çizip gül dalına asmak, Hıdırellez gece geçer, dilekleri toplarmış :) İndim kumsala, dileğimi çizdim, bknz aşağıda ;) Yukarıda gördüğünüz , 'kocaman olmasa da küçük bir evim olsun' adlı dileğim :) Altında gördüğünüz iki beyaz taş parçasından büyük olanı 'şuan sevgilim ileride nasip ederse Allahım, eşi'm olacak Seydi bey'in büyük cipi' adlı dileğim :) Yanındaki biraz daha küçük olan taş ise, 'siz hayal edemiosunuz ama ben ediyor

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz