Ana içeriğe atla

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata..

Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :)

Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :)
Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :)


Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :)
Görüşürüzz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hıdırellez

Hıdırellez akşamı dışarı çıkılmadan olur mu hiç :) Kuşadası belediyesi romanlardan oluşan bir konser düzenlemiş.. Aslında anane çağırmasaydı, inmezdim belki, ama o çağırınca gitmek istedim. Annem ve babam da bize katıldı. Hava mis. Yürüyerek çarşıya indik, ve 41 karınca yuvasından toprak toplamaya çalıştık :) Cüzdan da saklanırmış o, öğrendim. Deniz kenarında Rıfat abilerin cafesine oturduk, muhabbet güzeldi. Anane komşusuyla gelmiş, o da çok tatlı bir kadındı. En zevk aldığım bölümse, kumsala dilek çizmek :) Kağıda dilek çizip gül dalına asmak, Hıdırellez gece geçer, dilekleri toplarmış :) İndim kumsala, dileğimi çizdim, bknz aşağıda ;) Yukarıda gördüğünüz , 'kocaman olmasa da küçük bir evim olsun' adlı dileğim :) Altında gördüğünüz iki beyaz taş parçasından büyük olanı 'şuan sevgilim ileride nasip ederse Allahım, eşi'm olacak Seydi bey'in büyük cipi' adlı dileğim :) Yanındaki biraz daha küçük olan taş ise, 'siz hayal edemiosunuz ama ben ediyor

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..