Ana içeriğe atla

Hayal kuruverdim !

Bugün bitti yıllık iznim, topu topu 10 gündü zaten.. Hemencecik geçti.
Çok bir şey yapamadık, zaten tatil'e gitmedik. Aslında çok istiyordum bir yerlere gitmeyi..
Alıp başımı gezmeyi istiyorum, değişik yerler görmek, yeni insanlarla tanışmak, bir sürü fotoğraf çekmek, sevdiceğimle baş başa kalmak.. Saatlerce el ele gezebileceğim,minik bir yer olsun..
Ayvalık aslında, çok merak ediyorum orayı, Cunda adasını :)  Bir gün kısmet olsa da gitsek ..

Mesela, minik bir pansiyonda kalsak, güzel bahçesi, renk renk çiçekleri olsa da içimi açsa.. tonton bi karısı olan,inatçı bi amca işletse :)
Sabahtan kalksak sevdiceğimle, misler gibi bahçede bir kahvaltı yapsak, hopp tereyağlı ballı ekmekler yesek, aşkımcım 5 yımırtaa yese :) hahhaha sonra ben uzun tiril tiril elbisemi giysem, sandaletlerimi birde şapkamı geçirsem kafama, şhliippp şliipp sevgilimde terliklerini geçiriverse ayacıklarına, sokak sokak akşama kadar gezsek, dondurma yesek, ben incik boncuk çarşılarını gezerkene bana off poff yapmadan eşlik etse :)
koştursak sahilde, denize girsek,güneş içimize işlese..
Sonra akşam esmerliği çökünce rakı - balık yapsak, sarhoş olsak, sabaha kadar sahilde ay ve deniz şırıltısı arasında şarkılar söylesek :)
Ahdım olsun!  Böyle bir tatil yapacağımdır !
Neyse hayal dünyasından sıyrılalım, bugün işin ilk günü, haftanın son günü olmasına bakmayın :)
Memnuniyetsiz bir üst'üm var,
Hala iyi niyetli mi kötü niyetli mi anlayamadığım bir çalışma arkadaşım var, çok da seviyorum aslında ama arkadan iş çevirme uzmanı maşallah herkes !
Bugün doğum günüsü olan babişkomm var!
Yarın doğum günüsü olan bir adet dünya tatlısı annem var !
Haylaz ama sevimli fırıldak kardeşim,
Çok çok sevdiğim, Dünyada rastlayabileceğim en doğru insan sevgilimm var ! iyiki var !

şimdilik elde bunlar var, mutluluğuma yetiyorlar :)

he birde unutmadan, az önce sevgilim durduk yere bana şu fotoyu gönderdi ;
sevgilim face'de oynadığı bir oyunda bahçesine ismimi yazmış :)  Çok mutlu etti beni, küçücük bir şeyle :)
Seviyorumm !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Hıdırellez

Hıdırellez akşamı dışarı çıkılmadan olur mu hiç :) Kuşadası belediyesi romanlardan oluşan bir konser düzenlemiş.. Aslında anane çağırmasaydı, inmezdim belki, ama o çağırınca gitmek istedim. Annem ve babam da bize katıldı. Hava mis. Yürüyerek çarşıya indik, ve 41 karınca yuvasından toprak toplamaya çalıştık :) Cüzdan da saklanırmış o, öğrendim. Deniz kenarında Rıfat abilerin cafesine oturduk, muhabbet güzeldi. Anane komşusuyla gelmiş, o da çok tatlı bir kadındı. En zevk aldığım bölümse, kumsala dilek çizmek :) Kağıda dilek çizip gül dalına asmak, Hıdırellez gece geçer, dilekleri toplarmış :) İndim kumsala, dileğimi çizdim, bknz aşağıda ;) Yukarıda gördüğünüz , 'kocaman olmasa da küçük bir evim olsun' adlı dileğim :) Altında gördüğünüz iki beyaz taş parçasından büyük olanı 'şuan sevgilim ileride nasip ederse Allahım, eşi'm olacak Seydi bey'in büyük cipi' adlı dileğim :) Yanındaki biraz daha küçük olan taş ise, 'siz hayal edemiosunuz ama ben ediyor
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı