Ana içeriğe atla
B*k gibi hissediyorum kendimi.. İçim bomboş sanki. Mutsuzum bu ara, her şeye takığım.. Taktığım garip şeyler geçmiyor üstelik, üstünü kapatıp unutmaya çalıştığım her ince ayrıntı gece yatağa yattığımda tavanımda beliriveriyor. Sinirime yenik düşüyorum ara ara..
Beklentilerim boşa çıkıyor, durduk yere sulu göz olup çıkıyorum, kendimi kasıyorum.
Sanki tek başıma bir şeyler için savaş veriyorum. Sanki birden atladım ortaya, hayaller hayaller kurdum.. Aynı hevesi karşıda göremeyince üzülüyor insan. Üzüldüm.

Hayatımda herkesle her şeyi kafamda irdeledim, susmadım konuşup hallettim ve kaldırdım beynimin en  yukarılarda ki bir rafına..

Ama susunca, sustukça, içerilere atmaya çalıştıkça geriliyorum. Hiçbir şey eskisi gibi değilmiş ve hiç olmayacakmış gibi geliyor zaman zaman.. Beni aynı ölçüde sevmiyor, zaman ayırmıyor, hareketleri bile değişti diye düşünmekten ve üzülmekten kendimi alıkoyamıyorum.
İlk zamanları özlüyorum. İlk gülüşlerini, ilk öpüşlerini, benimle ilgilenmesi, düşünmesi, zaman ayırması..
Arada eski mesajları sakladığım yerden çıkartıp tek tek okuyorum, arada ki farkı gözüme gözüme sokuyor bazı kelimeler.. Benimle görüşmek için can atan bir adamken, şimdi bir çok şeyi boşverdiğini görebiliyorum..
2 gün görüşünce 3. gün yalnız kalmak ya da ailesiyle kalmak istediğini görebiliyorum, bunları düşündükçe ileriye dönük hayallerimin yanan mumu sönüyo.. sanki bana katlanmak ona zor geliyor ..

Fazla duygusal olduğumu kabul ediyorum, fazla gergin.
Bir şeyler ben isteyince olsun istemiyorum, kendiliğinden içinden geldiği için olsun istiyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=2-0z4p_QRtI&feature=share


Onu özledim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Hıdırellez

Hıdırellez akşamı dışarı çıkılmadan olur mu hiç :) Kuşadası belediyesi romanlardan oluşan bir konser düzenlemiş.. Aslında anane çağırmasaydı, inmezdim belki, ama o çağırınca gitmek istedim. Annem ve babam da bize katıldı. Hava mis. Yürüyerek çarşıya indik, ve 41 karınca yuvasından toprak toplamaya çalıştık :) Cüzdan da saklanırmış o, öğrendim. Deniz kenarında Rıfat abilerin cafesine oturduk, muhabbet güzeldi. Anane komşusuyla gelmiş, o da çok tatlı bir kadındı. En zevk aldığım bölümse, kumsala dilek çizmek :) Kağıda dilek çizip gül dalına asmak, Hıdırellez gece geçer, dilekleri toplarmış :) İndim kumsala, dileğimi çizdim, bknz aşağıda ;) Yukarıda gördüğünüz , 'kocaman olmasa da küçük bir evim olsun' adlı dileğim :) Altında gördüğünüz iki beyaz taş parçasından büyük olanı 'şuan sevgilim ileride nasip ederse Allahım, eşi'm olacak Seydi bey'in büyük cipi' adlı dileğim :) Yanındaki biraz daha küçük olan taş ise, 'siz hayal edemiosunuz ama ben ediyor
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı