Ana içeriğe atla

06.04.2013 / Evlenme teklifini aldım, Tektaş'ı kaptım :)

Dün akşam 06.04.2013 / sevgilim bana en büyük mutluluklardan birini yaşattı. 

Şöyle ki;
Sabah 6da uyanmış, bütün gün ayakta sıra beklemiş,mülakat stresi çekmiştim. Neyse ki saat 19:00da içeri girebildim zaten 6-7dk içinde çıktım. Zor geçti, ama fena da sayılmaz. Heyecanla sonucunu bekliyorum. 
O kadar kötü bir gün geçirdim ki; eve döndüğümde sevgilim ofisteki arkadaşlarla buluşacağımızı söyledi. 
Bu kötü,stresli ve hayli yorulduğum günü ancak sevgilim ve 1-2 bira halledebilirdi, rahatlatabilirdi. 
İlk önce yemek yedik,sonra mekana gittik. arkadaşlar gelmiş, her şey yolunda muhabbet sohbet.. Ama tabi benim yorgunluktan gözlerim felan kapanıyor, başım ağrıyor. 
Hiç anlamadım, hiç beklemedim. 
Elbetteki bir şeyler bekliyordum ama, bugün ve bu şekilde aklımın ucundan geçmemişti.
Her şey öyle normal ve günlüktü ki anlamam mümkün değil.
Mekan tıklım tıklım, sevgilim iyice yaklaştı sarıldı bi,
- Seni çok seviyorum aşkım
- Bende seni çok seviyorum aşkım
- Ben seninle yaşlanmak istiyorum hayatım
- E bende senle yaşlanmak istiyorum hayatım 
Falan diyerek ağzına tıkadım lafları, e bi sussana demi, bi bak bakalım, bi napıo, bi hareketlerine bak :) 
Sonradan daha da anlamadım diye artık, yüzüğü kutusuyla çıkardı ve benim gözlerim aynı oranda kocaman açıldı :)
O kadar çok şaşırdım ki, verdiğim tepkileri arkadaşlar anlattıkça gülüyorum :) 
Fotoğraflardaki şaşkınlığım çok komik, bi 15-20dk hiçbir şey söylemeden sarıldım sadece, gözlerim doldu.. Bir güldüm bir ağladım, napacağımı şaşırdım :)
İçimde ki duyguları tarif dahi edemem.. 
Hiç böyle beklemiyordum, birden zaten arkadaşlardan çığlık ve alkış koptu :) Mekan bizi izledi :)
Ben 15 dk sonra anca evett diyebildim !
Çok garip bir duygu. 
Allahım herkese yaşatsın. Onunla böyle bir yola girmek, ondan böyle şeyler duymak,görmek, en önemlisi hissedebilmek beni bambaşka yerlere götürüyor.
Çok seviyorum Çok !

Resmen gözlerimin içi gülüyor !

Şaşkınlığım çok komik :)

Ah ne çok seviyorum !
Gecenin sonunda 150 ye yakın midye indirdik mideye :)

İşte tektaş'ımmmm :)


Harika bir akşam geçirdim, Mükemmel bir sevgilim var, ve biz çok güzeliz !
Çok seviyorum aşkım seni, Bir gün değil her gün EVET derim sana :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı