Ana içeriğe atla

Küçüklükten beri tek dua'm

9 aydır hayatımda biri var, onda da benim hayatım var :)
Şu yaşıma kadar hissetmediğim bir sürü duyguyu hissettire bildi bu adam bana. Hayatımda ilk defa, 'evlenirsem mutlu eder beni' dedirtti.
İnsan bir çok şey düşünüyor, kolay değil bir hayat paylaşacaksın.. Ertesi sabah bir uyanacaksın ki evinde değil, yatağında değilsin.. Çok farklı bir duygu olsa gerek, ama ben sabah uyandığımda yanımda o olacaksa, beni öperek uyandıracak sa değer diyorum.
Şuanda her şeyi konuşup,plan yapmaya çalışıyoruz. Neyi nasıl yaparız diye..
Aileler tanışacak çok yakın bir zaman sonra, daha sonra söz..  daha sonra düğün..
Her şeyin en iyisi en güzeli olsun istiyorum tabi ki, deli deli gelinliklere bakıyorum :) Damatlık kesin siyah olmalı felan filan fişman :D
Heyecanlıyım ..
Ama nasıl becereceğim bilmiyorum, korkuyorum. Hemde çok korkuyorum, başaramamaktan korkuyorum.
Her şey olur gider,biliyorum ama. Bu benim için çok önemli. Küçüklüğümden beri tek dua'm bu benim.
Masal gibi bir düğün, masal gibi bir evlilik..
Hiçbir şey masallarda ki gibi olmayacak elbet, ama benzerse ne ala :D
Ve sonrası,
O evliliği hakkıyla yürütebilmek, anlayışlı olmak, tedbirli olmak, birikimli olabilmek, güler yüzlü, saygılı .. uzar da gider.. İnsan kendini bu kalıba sokmalı, alıştırmalı.
Her şeyimi onunla yapacak olmak çok heyecanlı. Özgür olmak ! Özgürlüğümü onunla paylaşıyor olmak !
O kapıyı kapatınca, sana ve ona kimsenin karışamayacak olması, kendi hayatında ki en ufak kararı bile onunla birlikte verecek olmak..
Ev kurmak,gerçek anlamda bir yuva kurmak .. Her şeyi en baştan yaratmak !
Evini istediğin gibi dekore edip, kafana göre düzen kurmak.
Beynimde binlercesi dönüyor şuan. Daha alınacak şeyler ve çeyiz hazırlıklarından bahsetmedim bile ! ! !
Kafam allak bullak, planlı programlı kızımdır ben, her şeyi yazacağım sanırım. Listelerle yaşayacağım :)
Dualar ediyorum, Allah'ım utandırmasın diye..
Ama hayal kurmak eğlendiriyor beni.
Ona yemekler yapacak olmak, sofraya onun yardım etmesi, temizliğe yardım etmesi ki, bu açıdan hiç bir kuşkum yok,şükür.  Sabahlara kadar oturup film izlemek, sarhoş olmak, bağıra bağıra şarkı söylemek, tatile gitmek, onunla bir bütün olmak hissi apayrı.
Kavga gürültü elbet olacak, ki evliliğin ilk 2 senesi çok önemliymiş, hep böyle duydum. Çok sorunlu geçermiş, o düzene alışmak, onun huylarına alışmak sonuçta aynı evin içinde her şey değişiyormuş.
Sanırım ilk 2 seneyi atlattın mı gerisi aşk,sevgi,saygı ve alışkanlıklar..
Korkmam, en büyük alışkanlığım o olsun yeter ki.
Tek korkum var, biz kavga ettiğimizde birbirimize çok benzediğimiz için, sinirli,aksi,lanet insanlar oluyoruz :)
Düşüncesizce kırıyoruz birbirimizi.. Bu evlilikte daha ağır olursa, ya kaldıramazsam, ya unutamazsam (bu konu zorluyor beni) başa çıkamamaktan korkuyorum. Güçsüz düşüp kendime ve sinirime her şeyi ya berbat edersem.. Korkuyorum.
Kendimi alıştırmalıyım.. Bu yol zor ama doğru bir yol, zorsa katlanırsın dikene ulaşırsın gül'e :)
Pofff, şiştim..
Hayırlara vesile..
Amin :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz