Ana içeriğe atla

Doyamıyorum ben ona, Benim sorunum bu.

Kendimden nefret ediyorum şu günlerde, her sabah huzursuz,keyifsiz uyanıyorum. Her şeye üzülüyorum, reklam izlerken ağlar mı bi insan ya, ben ağlıyorum. Komedi filmleri bile ağlatabiliyor beni şu sıra..
Kendimi insanlara inandıramıyorum sanki, sanki ben çok kötüyüm,yanlış ve yalnızım sanki.
Kafamı dağıtmak için bol bol kitap okuyorum. Dışarı bile çıkmıyorum, çıkasım gelmiyor hiç. Depresif bi havadayım yani.
Her yaptığım hata sanki, hata olarak görüyorum çoğu şeyi. Psikolojim bozuldu galiba sanırsam, her sabah güne gülerek başlayan,mutlu,güleç bir insanken şu sıralar sabah uyandığımda aynada gördüğüm ben ben değilim zira.
Hiçbir şeye yetişemiyorum sanki, sevgilimle ilgilenemiyorum, kardeşimle ilgilenemiyorum, yetişemiyorum hayata sanki .. Üzmek istemediğim halde insanları üzüyorum. Tartışmak istemiyorum artık, yoruluyorum, atlatamıyorum. Güzel şeyler yapmak istiyorum, planlar programlar yapıyorum, süprizler hazırlamaya çalışıyorum. Bir şey çıkıyor ve yapamıyorum.

Çok özlüyorum artık, sanırım bu beni çok yıpratıyor. Göremediğimde zaman geçiremediğimde, birşeyler paylaşamadığımda çok sinirleniyorum. Onun benle azcık ilgilenmediğini gördüğümde bozuluyorum, hem de nasıl..
Doyamıyorum ben ona. Benim sorunum bu.
Paylaşamıyorum.
Yanımdan ayrılmasın istiyorum, koca evrende yapayalnız hissediyorum bazen kendimi, o yanımda yoksa. İlle fiziki anlamda düşünmemek lazım, ille elimi tutuyor olmasına gerek yok, ruhen yanımda olsun yeter diyorum çoğu zaman.
Küsüyorum o yoksa, küsüyorum ona ve kendime,çoğu zaman insanlara.

O küçücük yüreğinde bana bir yer ayırmış, bir nebzede olsa yerimden kımıldamak istemiyorum,daha'larında gözüm.
Ama o bunları anlamayıp başka şeyler çıkarıyor altından. Çok üzülüyorum, çok.
Bazen ne yapacağımı bilemiyorum.

Öyle bir zamanda, öyle bir yaşımızdayız ki zamanımızı böyle küçük şeylerle harcayıp mahfediyoruz ya kahroluyorum.

Tık Tık

Şunları şuan yazmak bile huzursuz ediyor beni. Yine yine yeniden anlaşılamamaktan korkmak bu olsa gerek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı