Ana içeriğe atla

HaftaSonu

Söz yerindeyse harika bir hafta sonu geçirdim, Cuma'dan başladık eğlenmeye.. Kevsuş ablamızın (muhasebe müdürümüz) doğum günüydü, gece başlarken suratım asıktı, yine dedim içimden bok olucak.. Ama hiç öyle olmadı, çok güzel eğlendim.
1-2 bira sonrası müzikte iyice canlanınca duramadık yerimizde oynamaya başladık. Bütün ofis oradaydık nerdeyse ..
               Ve doğum günü sahibesi Muhasebeci olunca, doğum günü pastası da böyle oluyor :)
           Oradan da sevgilimin arkadaşlarının çaldığı bir mekana gittik, orada çok daha eğlendik..
Ele güne karşı yapayalnızzzzzz   çaldırıp, bağıra bağıra söyledik . Sonra benndenizzz Kimseyi tanımadım ben senden daha güzellllllll  istedim ve yine bağıra çağıra söyledik :)

Sonra isyaannnnnnnnnnnnn :)  çalmaya başladı, sevgilimle sarılıp sarmaşık olup,yine bağıra bağıra bu şarkıyı söyledik.. 2-3 kere çaldılar sanırım bunu :) Çok eğlendim.. O yüksek seste sevgilime sarılarak bu şarkıyı söylemek çok başka etkiledi beni .. Harikaydı. Bir daha bir daha yapmak istiyorum.
Ayrıca sevgili sevgilim gece boyu devamlı beni, sarıp sarmalayıp kaldırdı ve döndürdü, resimleyelim hemen :)

Gecenin sonunda yorgun düşmeden çok daha az önce son olsun diye shut tekila içtik, bu içkiyi seviyorum.
Bir ara o kadar çok oynadım ki, ayaklarım acıdı resmen :)  Ama çok çok eğlendiğimi söyleyebilirim.
Kardeşimide nasıl bezdirmişim, ah yazık çocummaaaa :)
                                       Şebelek sevgilim benim :)

Gecenin sonu tabiki de çorbacı da bitti ve İşkembe içtik, mis gibi :)  Her bayan içmez, ben özellikle içerim, pek de severim :)
 Kısaca harika bir geceydi,
Ertesi gün arkadaşımız Emir'in evine gittik ve  poker oynamayı öğrendim :) Çok eğlenceliydi, akşama kadar onu oynadık..
Ertesi gün pazar günü, hava harikaydı, yazdan kalma denir ya..
Sevgilim,annesi ve ananesi ve benim annem sahile indik. Tabi tıklım tıklım.. Herkes atmış kendini dışarıya, oturduk sahile çay kahve içtik ve biz seydi'yle dondurma yedik, mis misss !  Sonra gitik balık ve karides aldık, akşamda sevgili sevgilim bize geldi, ellerine sağlık bütün çimçimleri temizledi,
ve sonrada balıkları annemle birlikte temizlediler ve çimçimleri sevgilim pişirdi, mis olmuş hemde!
Ben balığa elimi sürmedim, beceremem de zaten.. Ama onun ellerine sağlık, harika yaptı.
Daha sonra oturduk, yedik afiyetle :)
                                     Bu fotonun bulanık çıkması, canımı sıktı !
                                        Ve biz güzelizz !!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı