Ana içeriğe atla

Gez & Gör

Bugün güne güzel başlamanın mutluluğu var üzerimde, yüzümde.. Daha iyiyim :)

Daha önce (2 ay kadar önce) yine buraya beraber çalıştığım kız arkadaşımın yurt dışına dil eğitimine gittiğini yazmıştım, sayılı gün geçiyor, zaman akıp gidiyor gitti ve geldi bile.. Dünden beri bize neler yaptığını anlatıyor, bugün çok daha zaman bulabildik konuşmak için..
Maltaya, İspanyaya, Fransaya,İtalyaya gitmiş.. Mini bir tur yapmış, birçok insanla tanışmış, bir çok fotoğraf çekmiş, tanımadığı birçok insanla muhabbet etmiş,bilmediği çok şey öğrenmiş, değişik kültürler öğrenmiş, yeni hiç tatmadığı yemekler yemiş, içki yapmayı öğrenmiş, sıcak şarap yapmayı öğrenmiş,bol bol sarhoş olmuş,kaybolmuş sokaklarda, metroya izinsiz binmiş, 3kişinin kaldığı odalarda kalmış daha ucuz olsun diye,Aşıklar çeşmesi önünde birkaç kez para atmış, vatikan merdivenlerinde poz vermiş..  Tek başına deli cesareti ..
O kadar çok şey yapmış ki, çok eğlenmiş.. Kıskanmadım değil, kendisine de söyledim. Gerçekten çok kıskandım, ben bunu söyler söylemez zaten sen kesinlikle Barcelona'ya gitmelisin dedi, kime baksam sanki seni gördüm dedi.. Kızları bana çok benzetmiş :)

Şöyle bir düşündüm de, ben daha tek başıma tatile çıkmayı bırak,bir arkadaşımla bile tatile gitmedim. Zaten çok yer gördüğümde söylenemez, hemen google amca saolsun araştırma yaptım, o kadar çok görmek istediğim yer var ki.. Neden olmasın dedim, takarım sevgilimi koluma, gezeriz deliler gibi.. Ne çok isterdim..
Şimdi gidip görmek istediğim yerleri paylaşıcam burada, hayatım boyunca görmek istediğim yerleri ..
Olmayacak değil, belki bir gün olur :)
Ülke içinden başlayalım, en çok görmek istediğim bir Cunda Adası var ki ah,meraklardayım ..
Cennet gibi, küçük bir yer biliyorum, ama 2günde olsa gidip küçük bir pansiyonda kalmalı, cadde cadde yürümeli ..
İllaki şöyle bir yerde Rakı-Balık yapıp, sarhoş olmalı :)

Sonra Karadeniz'i çok merak ediyorum, özellikle Rize-Ayder Yaylası .. Mis gibi havasıyla,görülesi bir yer..
                                           Bir Doğa Harikası :)

Kapadokya-balon turu :)  Yapmak istediğim bir diğer şey ..
                                             Güzelliğe bak yahu :)

Gaziantep de merak ettiğim yerlerden,
tabi baklava yemeden olmaz :)  Aslında bir Doğu turu yapmalı, bir çok şehir görmeli.. Adanayı da çok merak ediyorum ..
bol bol yemek yeyip, sıra gecesine gidip, mırra içmek istiyorum :)
Merak ettiğim şehirler arasında, Bursa, Antalya da var ..
Biraz Ülke dışına çıkalım, ilk önce Yunanistan-SAMOS .. Hem dibimizde, günübirlik bile gidip gelebiliriz :)

En çok İtalyayı merak ediyorum .

Bu görüntü zaten beni benden alıyor, orada olmak çok güzel bir duygu olsa gerek.. Saatlerce seyredebilirim ..
                             Ve burada saatlerce öpebilirim aşkımı :)
Ve İspanya ..

                                    İşte burasıda orda olunası bir yer :)



Umarım hayatımda gidip görebileceğim bu yerler için; zamanım,param,cesaretim,sevgilim hep benimle olur ve gidip görebilirim ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı