Ana içeriğe atla

Hayatımdan minik notlar

Bazen dolup dolup taşıyorum.
Burası bir nevi iç boşaltma, kendimi iyi hissetmek için yazıp yazıp durduğum bir defter gibi.  Ben zaten bir tek yazarak kendimi daha da iyi hissediyorum, yenileniyorum. Tabi müzik şart.
DİNLE !

Hayatımdan minik notlar ;

- Mutluyum çok. Bazen delirsem de sinirimden saçımı başımı yolup,duvarlara toslamak da gelse içimden.. öyle çok seviyorum ki. Öyle bir şey ki tarifi zor ama; onu tanıyor olmak dünya üzerinde bana verilmiş en büyük şans olsa gerek. Öyle ki, onun kokusu,onun teni, onun nefes alışı, bambaşka bir şey benim için. Bazen içim coşuyor. O olmasa na'parım ona birşey olsa nasıl deliririm aklımdan geçiyor. En az babamı kaybetmekten korktuğum kadar onu kaybetmekten korkuyorum. Delice bir şey bu! Deli işi.
- Nefes alıp veriyorum, derin derin .. Bu şükür etmem için yetiyor çoğu zaman ..
- En az kendi annem kadar sevdiğim bir annesi var, benimde annem o :) Nasıl güzel, nasıl nazik, bilgeç, anaç, kısaca anne ya. Öyle çok seviyorum onu da, muhabbet ederken bazen unutuyorum zamanı, keyifli. O konuşsun ben dinleyeyim istiyorum, hele taklitleri. bayılıyorum. Bir de sesi süpermiş, daha dinlemek nasip olmadı ama. Çok seviyorum Sevinç teyzemi .. Ananeye ne demeli :) İdolüm yahu :) Kendine bakan, o yaşında bile hırkasıyla küpesini, yüzüğünü aynı renk takmaya özen gösteren, o gözlükleri hoş, saçı başı bakımlı makyajı full. Hayranım böyle her yaşında bakımlı, uyumlu bayanlara. Zaten odasını gördüğümde gözlerim 4 değil 8 açıldı :) O kadar takının tokanın içine beni atıp gitsinler istedim bi an :)
- Ablası uzakta olsa da burdaymış gibi çoğu zaman. Doğa bebek sanki benim canım :) Hiç görmeden fotoğraflarına bakarken özlüyorum. Gül abla, en az annesi kadar güzel, bakımlı.. çok komik, neşeli. Doğa ona benziyor bence. Geliyorlar 6 Nisanda bekliyorum hasretle.
- Görüldüğü üzere şu sıra hayatım, kendi hayatım değil onun ve onun ailesinden çevresinden oluşuyor :)
- Zihni amca, da babamız. Bana çok tonton geliyor :) Küçükken haylaz,yaramaz ama masum çocuklar vardır ya sanki öyleymiş gibi.
- Büyük bir istek ile, bu ay para biriktirmeye başladım. Harcamaları kısıp, altın yapacağım :) hedefim 7 Ayda 12bin . Gazamız mübarek olsun :)
- Gözlerim hep çeyiz eşyalarında, onuda alsam bunuda alsam telaşındayım. Sanki geç kalacakmışım gibi panikliyorum, ne alakaysa. İstiyorum ki herşeyi kimseye fazladan yük olmadan halledeyim, ama yapacağım :) Yuvayı dişi kuş yaparmış :P  Ve bazen onunla mağazalara girip pat diye, birşeyler bakmak fiyat almak, el ele gezip biz olduğumuzu başkalarına değil kendimize göstermiş olmak beni çok keyiflendiriyor. Nasıl havalara uçuyorum anlatamam.
- Hayaller kurmak eğlenceli, çoğu zaman tek başıma kuruyor, gözlerimde canlandırıyorum. Seneler sonraki bir pazar sabahının hayali bile gözlerimden geçiyor, yapabileceğim sürprizleri sıralıyorum aklımdan :) Çok eğleniyorum tek başıma o hayalin içinde.
- Bu ara rüyalarımla başım dertte. Ruh halime bağlı, iyiysem iyi rüyalar kötüysem kötü rüyalar görüyorum. Ama mutlaka her gece görüyorum. Bilinçaltım hiç boş durmuyor :)
- Sezon başlıyor, kendimi hazır hissediyorum :)
- Ailem de sezona başladı sayılır. Bu sene çok daha umutlular, inşallah her şey yolunda gider ve istedikleri gibi bir sezon olur.
- İş yerinde her şey yolunda, iyiyim. Ama adliye sınavına 3 gün kaldı, heyecan tavan. O kadar çok istiyorum ki, şiddetle olsa diye dualar ediyorum. Olsa o kadar düzene girecek ki hayatım, gözüm kapalı dalacağım o zaman planlar yapmaya. Hayırlısını diliyorum, olsun da çok istiyorum. Adaklar adadım, olsun yapacağım .
- Şimdilik bu kadar.
- Haydi bre.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..
‎" gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. ama kimseye teslim olma. telaşsız, açık ve seçik konuş. başkalarına da kulak ver. aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır. yalnız planların değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. ne kadar küçük olursa olsun işinle ilgilen; hayattaki dayanağın odur. olduğun gibi görün. sevmediğin zaman sever gibi yapma. aşka burun kıvırma sakın; o çöl ortasında çimenli bir yerdir. yılların geçmesine öfkelenme; gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe. ara sıra isyana yönelecek gibi olsan bile hatırla ki, kainatı yargılamak imkansızdır. onun için kavgalarını sürdürürken bile kendi kendinle barış içinde ol. görmeye çalış ki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya yine de güzeldir. " Alıntı

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz