Ana içeriğe atla

Biz Artık Nişanlıyız / 11.08.2013

En büyük ayakta duruş sebebimdir hayallerim, en güzelini en iyisini ister ya insan kendine, tabi ki benimkisi de böyleydi.
İlk tanıştığımda onunla şu günü söyleseler gülmekten ölürdüm.. İnsan neler yaşayacağını, nasıl bir adamla karşılaşacağını onun seni alıp hangi bulutların üstüne çıkaracağını anlamıyor..  Her şey çok rayında, yolunda gitti.. Senelerce beklenen o'ymuş, senelerce özlenen..
Ailelerin kaynaşması ve birbirini çok sevmesi bizi daha bir mutlu etti, her şey öyle yerine yakıştı ki, mükemmelliyetçiliğim rahat bir nefes aldı :)

1.5 sene sonra artık bir şeylere isim koymanın zamanı gelmişti, öyle heyecanlıydım ki günler hatta aylar öncesinde istediklerim düşündüklerim kafamda tamdı. Aşk penceresi ve magnet hediyeler kafamdaydı, ne giyeceğim hatta saçımı nasıl istediğim.. Her şey ..

O heyecana heyecan katan bir konu ise, kendi söz tepsimizi kendimizin yapmasıydı, ayrı bir anlam kattı.. Magnet sepetimiz de keza öyle.. Kendimiz hallettik, bu ayrı bir duygu, yüzüklerimizi kendimiz aldık, her şey bizim için, bizim istediğimiz gibi..




Tabiki magnetlerimizi dağıtırken koyacağımız sepetimizi de kendimiz yaptık :) Ki Sevinç annem de çok yardımcı oldu, ellerine sağlık :)




Ve magnetlerimizi ve aşk penceremizi, Gül Tasarım Evi Gülenay abla yaptı, çok çok teşekkürlerimi sunarım buradan :)





Çerçeveyi ben çizdim, anlattım istediklerimi ve Gülenay abla yarattı, ve harikalar yaratmış! Magnetlerim ve çerçevem geldiğinde çok çok beğendim..  Ve seçimlerimizi sevgilimle yaptık, en doğru seçimleri yaptığımızı gördükten sonra anladım ve inanılmaz mutlu oldum :)





İnanılmaz bir heyecanla geçti günlerim, her şey tamamdı aklımda ama, o heyecan hiç bitmeyecek sandım..
İsteme günü yaklaştıkça heyecanım artıyordu, nasıl da çabuk geçti anlamadım yahu :)

Ve o gün geldi çattı ;








O kadar çok heyecanlıydım ki, ağzım kulaklarımda geçti günüm, bir o tarafa koşuyorum bir bu tarafa.. heyecanım doruktaydı, kapı çalındı daha bir heyecanlandım :)









Güllerim, çikolatalarım ve kurabiyelerime bayıldım :) Çok çok beğendim.. Her şey öyle mükemmeldi ki :)
Bütün aile kaynaştı muhabbet sohbet.. Tuzlu kahvemide yaptım, sevgili sevgilimin yüzü bile buruşmadı, ama kahvenin porçöze benzediğini söyledi :)  hahahah :) Ama yüzünü bile buruştıurmadan içti, kıyamamm :)
Heyecanım geçmişti ki, Zihni babam beni isteme muhabbetine girdi, çok heyecanlıydı, tam o sırada babam 'onlar zaten kararlarını vermişler, bize destek olmak düşer fakat benim  Seydi'den bir isteğim var dedi, Ben kızımı değil, canımı veriyorum, ona iyi bak! ' dedi.. dedi ama ben ağlamaktan mahfoldum ki, sevinç annemde çok ağladı :( seydi de 'söz veriyorum Mehmet amca' dedi Bu anlar benim için çok çok anlamlıydı, çok ağladım.. çok duygulandım ..

Bütün ailemde gelmişti Ankaradan çok saolsunlar, onlar olmasaydı napardım bilmiyorum :)

ve ve ve, canım dostum İstanbuldan atlamış gelmiş, sırf benim için.. nasıl duygulandım anlatamam :( Beni öyle çok mutlu etti ki, tahmin bile edemez !

Ve ertesi gün, nişanımız gerçekleşti Batıhan Resort Otelde;






Hazırlığıma deryacım yardımcı oldu, güzelliğime güzellik katmış, onun deyimiyle.. ama bence harikalar yarattı, çok beğendim saçımı ve makyajımı :)
















İlk dansımızda çok çok heyecanlıydım, titreşime alınmış telefon gibi titriyodum :) Aşkımcım çok güldü halime, o ohh rahat beyefendi :)  Tüm herkesle fotoğraf çektirmek istedim ki, anısı olsun :)





        Annemgillerin güzelliğine bak sen :) Herkes renkli renkli, ne kadar hoş olduk yahu :)



                                                     Canım ananecimmm :)                                                                                                                                   
                                          Küçük dayıcımmm :)










                                                      Herkes pek mutlu :)


                                                          Biz artık nişanlıyızz !

                                                                  Hobaaa  :)



























Saolsun canım arkadaşlarımın hepsi geldi, çağıramadığımız çok kişi oldu ama :( onları düğüne sakladık ki, sadece ofis arkadaşlarımızı çağırabildik, dışardan hiç bir arkadaşımızı çağıramadık :( Neyse onların gönlünü almasını da biliriz :)
En çok da Niloşuma ve Şenayıma teşekkürlerim borçtur. O kadar koşturdular peşimde :) Seviyorum hepsini !

















Benim artık kocaman bir ailem var !
Biz artık nişanlıyız :)  İyiki hayatımda 'o' var !
Çok seviyorum.. Çok!


Yorumlar

  1. Boyacı Ustası Uzman boyacı kadromuz kapsamında profesyonel İstanbul boya ustası hizmetlerine yer verilmesi Ev Boya Ustası söz konusudur. Boya Fiyatları Bu anlamda temizliğe bir hayli dikkat edildiğini baştan söylemek gereklidir.

    Boyacı Ustası
    Daire Boya Fiyatları
    İstanbul Boya Ustası
    Ev Boya Ustası Fiyatları

    YanıtlaSil
  2. Ankara Boşanma Avukatı olarak Ankara'da faaliyet göstermekteyiz. Web siteniz çok güzel başarıların devamını dileriz. İhtiyaç halinde ; Soru ve önerilerinizde yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hıdırellez

Hıdırellez akşamı dışarı çıkılmadan olur mu hiç :) Kuşadası belediyesi romanlardan oluşan bir konser düzenlemiş.. Aslında anane çağırmasaydı, inmezdim belki, ama o çağırınca gitmek istedim. Annem ve babam da bize katıldı. Hava mis. Yürüyerek çarşıya indik, ve 41 karınca yuvasından toprak toplamaya çalıştık :) Cüzdan da saklanırmış o, öğrendim. Deniz kenarında Rıfat abilerin cafesine oturduk, muhabbet güzeldi. Anane komşusuyla gelmiş, o da çok tatlı bir kadındı. En zevk aldığım bölümse, kumsala dilek çizmek :) Kağıda dilek çizip gül dalına asmak, Hıdırellez gece geçer, dilekleri toplarmış :) İndim kumsala, dileğimi çizdim, bknz aşağıda ;) Yukarıda gördüğünüz , 'kocaman olmasa da küçük bir evim olsun' adlı dileğim :) Altında gördüğünüz iki beyaz taş parçasından büyük olanı 'şuan sevgilim ileride nasip ederse Allahım, eşi'm olacak Seydi bey'in büyük cipi' adlı dileğim :) Yanındaki biraz daha küçük olan taş ise, 'siz hayal edemiosunuz ama ben ediyor

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz