Ana içeriğe atla

Hassas Yetişkinin Hayat ile İmtihanı

Haklı olmakla haksız olmak arasında ince bir çizgi var, bence.
Uzun uzun düşünüp içinden çıkamadığım olaylar olduğunda, bir adım geri atmak ve çerçeveye dışarıdan bakmak hep işime yarar.
Oradan da baksan buradan da baksan öteden de beriden de baksan duyguların aynıysa, hissettiklerin aynıysa net ve dik dur kıvırcık. dedim kendime bugün.. Öyle ya da böyle, hissettiğim ortada.

Tabi ki hatalarım var,
Benim temelde ki sorunum; başkalarının düşünce ve tavırlarını fazla önemsemek. Gerçekten bak.
Böyle yetiştirilmişim, daha minnacık bir kıvırcıkken birisi bana 'el alem ne der' demiş ve ayarlarımı bozmuş olmalı ki, aslında bu beni iyi insanların yetiştirdiğini göstermez mi..
Beni başkalarının ne düşündüğünü önemseyecek kadar hassas yetiştirmişler. 
Değil mi ki onca zaman her gün tekrar tekrar aynı kareye bakıp, bir tek insanın beni anlar da bir adım atar, ha oldu ha olacak diye bekleyişlerim, aylarca.
Birikir birikir birikir.. kimse anlamaz, bir patlarsa kendi ruh sıhhatim için iyi olmaz. Netleşirim, sertleşir içerim.

Beni anlamaları için onca zaman verdiğim insanlar, verdiğim değeri bile göremeyecek kadar körse, a ben ne yapayım ,nerelere gideyim ..

Ama huzur bulmak için sınırları koymak gerekirmiş.

Benimsenmiyorsan eğer, yapacak bir şey yok.

Her şey süper ya, bu da süper olur diye sanmış idim, mükemmelliyatçı yapıma tüküreyim !
Malesef herkes herkese aynı duyguları hissetmiyor, aynı yapı mı ? aynı farkındalık mı ?
Mümkün değil.

E be kıvırcık, bunları biliyorsun da kendini ne üzüyorsun günlerdir.
Zorlayamazsın insancıkları, kim ne isterse yapsın bırak.

Önemli olan değişen tavırlara göre, dümen kırmamak.

Aynı kulvarda bile değiliz, neden kendimi bu kadar hırpalamak ?
İç sese cevap versin biri !
Verdiğin değere karşılık görememek bunun cevabı.

Yolumuz uzun, öğrenecek, görecek, geçirecek daha çok şey var, kendimi bazen öyle çok eksik hissediyorum ki;
Hayat bir ters yaptığında, küçük kız gibi çekilip kenara ağlamak ağır geliyor artık bu bünyeye.
Hepsi bu, ağır geliyor.









Yorumlar

  1. Çatalca boyacı ustası olarak, işini severek ve profesyonelce yapan bir ekip olarak bütün boyama işlerinize talibiz. Bizler, kaliteyi misyon edinmiş boyama ekibi olarak sizlere en üst düzey hizmeti vermek için buradayız. Sizi, ortaya çıkabilecek olan kalitesiz işlerden ve bunun stresinden kurtarmak için burada olan bizler, kaliteyi ayağınıza getirdik. Boya tercihlerimi, verdiği fiyat ve ortaya çıkardığı işler bakımında, piyasanın özellikle aranan ekibi olan biz Çatalca boya ustası sizlere verdiğimiz hizmetten ve işimizin kalitesinden kısaca bahsetmek isteriz..

    https://www.profesyonelboya.com/catalca-boyaci-ustasi/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hıdırellez

Hıdırellez akşamı dışarı çıkılmadan olur mu hiç :) Kuşadası belediyesi romanlardan oluşan bir konser düzenlemiş.. Aslında anane çağırmasaydı, inmezdim belki, ama o çağırınca gitmek istedim. Annem ve babam da bize katıldı. Hava mis. Yürüyerek çarşıya indik, ve 41 karınca yuvasından toprak toplamaya çalıştık :) Cüzdan da saklanırmış o, öğrendim. Deniz kenarında Rıfat abilerin cafesine oturduk, muhabbet güzeldi. Anane komşusuyla gelmiş, o da çok tatlı bir kadındı. En zevk aldığım bölümse, kumsala dilek çizmek :) Kağıda dilek çizip gül dalına asmak, Hıdırellez gece geçer, dilekleri toplarmış :) İndim kumsala, dileğimi çizdim, bknz aşağıda ;) Yukarıda gördüğünüz , 'kocaman olmasa da küçük bir evim olsun' adlı dileğim :) Altında gördüğünüz iki beyaz taş parçasından büyük olanı 'şuan sevgilim ileride nasip ederse Allahım, eşi'm olacak Seydi bey'in büyük cipi' adlı dileğim :) Yanındaki biraz daha küçük olan taş ise, 'siz hayal edemiosunuz ama ben ediyor

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..