Ana içeriğe atla

Sony Xperia go

Yeapp yeapp yeapp :)

Benim artık yeni bir telefonum var, sevgili nişanlımın doğum günüsü hediyesi :)
Ben de ona aynısından aldım, çok kullanışlı, hemen de alıştım.. Özellikleri çok güzel :)

Doğum günlerimiz aynı ay, daha da zaman var ama dayanamadık, şimdi bir de sevgilim yurt dışına çıkıcak, yarım akıllı bir telefonla hiç olmazdı yani :)

Ta taammm işte telefonlarımız :)
Ben beyazını tercih ettim, sevgilim de siyahını :) Çok hoşuma gitti ve hemen alıştım. Beyazını da çok çok sevdim :)


En büyük özelliği ise bu :) Su geçirmiyor ! Su içinde fotoğraf video çekimi yapabileceğiz :)
Güle güle kullanalımm :)


GENEL
2G BantGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G BantHSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
Boyutlar (Y x G x D)111 x 60.3 x 9.8 mm
Ağırlık110 gr
Renk seçenekleriBeyaz, Siyah, Sarı
EKRAN
Ana ekranLED-backlit LCD, kapasitif dokunmatik
Ekran ölçüleri320 x 480 piksel, 3.5 inç
Renk sayısı16 Milyon renk
- Sony Mobile BRAVIA Ekran teknolojisi
- Çizilmeye dayanıklı ekran
SES
TitreşimVar
Zil sesleriMP3
HoparlörVar
- 3.5mm evrensel kulaklık girişi
HAFIZA
Dahili hafıza8 GB hafıza, 512 MB RAM
Harici hafızaMaksimum 32 GB
Hafıza kartımicroSD
KAMERA
Dahili kamera5 MP
Maksimum çözünürlük2592 x 1944 piksel
Video kayıtVar, 720p@30fps
İkinci kameraYok
- Otomatik netleme
- LED flash 
- Coğrafi etiketleme
- Yüz tanıma teknolojisi
- Gülücük çekimi 
- Temas odaklı
- Gece çekim modu
VERİ
BluetoothVar, v2.1 - A2DP, EDR
USBVar, microUSB v2.0, USB On-the-go desteği
GPRS86 kbps
3GHSDPA, 14.4 Mbps; HSUPA, 5.8 Mbps
EDGE237 kbps
WLANWi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, DLNA, Wi-Fi hotspot
ÖZELLİKLER
İşletim sistemiAndroid OS, v2.3 (Gingerbread)
İşlemciDual-core 1 GHz
TarayıcıHTML5, Adobe Flash
GPSVar, A-GPS uyumlu
RadyoStereo FM Radyo(RDS destekli)
JavaVar
MesajlaşmaSMS , MMS, Email, IM, Push Email
Sensörlerİvme, Yakınlık, Pusula
- Doküman görüntüleyici (Word, Excel, PowerPoint, PDF)
- Sesli notlar
- Müzik dosyalarını tanıma özelliği(TrackID)
- Takvim 
- Google Arama, Maps, Gmail,YouTube, Google Talk, Picasa
- Akıllı metin girişi
- IP67 sertifikası - suya geçirmiyor, toz almıyor
GÜÇ
Pil tipiStandart pil, Li-Ion 1305 mAh
Konuşma süresiMaksimum 6 saat 30 dakika (2G) / Maksimum 5 saat 30 dakika (3G)
Bekleme süresiMaksimum 520 saat (2G) / Maksimum 460 saat (3G)
Müzik çalma süresiMaksimum 45 saat


Yorumlar

  1. Hayırlı olsun ben de sony çok istiyordum fakat htc chacha aldım ama yine de memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Seninkisi de hayırlı olsun, bende çok memnunum aslında, kullanışlı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hıdırellez

Hıdırellez akşamı dışarı çıkılmadan olur mu hiç :) Kuşadası belediyesi romanlardan oluşan bir konser düzenlemiş.. Aslında anane çağırmasaydı, inmezdim belki, ama o çağırınca gitmek istedim. Annem ve babam da bize katıldı. Hava mis. Yürüyerek çarşıya indik, ve 41 karınca yuvasından toprak toplamaya çalıştık :) Cüzdan da saklanırmış o, öğrendim. Deniz kenarında Rıfat abilerin cafesine oturduk, muhabbet güzeldi. Anane komşusuyla gelmiş, o da çok tatlı bir kadındı. En zevk aldığım bölümse, kumsala dilek çizmek :) Kağıda dilek çizip gül dalına asmak, Hıdırellez gece geçer, dilekleri toplarmış :) İndim kumsala, dileğimi çizdim, bknz aşağıda ;) Yukarıda gördüğünüz , 'kocaman olmasa da küçük bir evim olsun' adlı dileğim :) Altında gördüğünüz iki beyaz taş parçasından büyük olanı 'şuan sevgilim ileride nasip ederse Allahım, eşi'm olacak Seydi bey'in büyük cipi' adlı dileğim :) Yanındaki biraz daha küçük olan taş ise, 'siz hayal edemiosunuz ama ben ediyor

Şirince Köyü / Kumda Kahve

Bugün Köy Turunda görevliydim, İlk önce Şirince ardından Kirazlı Köy' gittik. Müdürümün benden isteği üzerine Kumda Kahveyi araştırdım, buldum. Büyük değirmen taşının içine bir mekanizma yerleştirmişler alttan ısıtmalı, kum var üzerinde kahveyi bakır cezvelerle orada pişiriyorlar. Ocaktakinden çok daha hızlı pişiyor, çünkü cezvenin her yanı ısınıyor. Çok da leziz oluyor :) Ayrıca Turistlerin ve misafirlerin ilgisini çekiyor :) Damla sakızlı ve sade olmak üzere 2 çeşidi var :) Enteresan geldi bana, ilk defa görüyorum bunu, közde kahveden sonra .. Nasıl da leziz olmuş anlatamam..                    Mis gibi , afiyetle içtim :)  Her Şirinceye gidildiğinde içilesi ..

Uzun Zaman Sonra Merhabaaaa

Uzuunn zaman sonra yeniden burdayım, çok zaman olmuş yazmayalı.. Dün aklıma düştü yeniden, akıp giden zamana kapılıp, hayatın gidişine koşarak yetişmeye çalışırken zaman ayıramadığım onca şeye üzülürken, burası düşüverdi aklıma.. Zaman ayıramadığım şeylere üzülüyorum, içim gidiyor daha çok şey sığdırmak gerek hayata.. Evlendim, eve alışma süreci, evliliğe alışma süreci derken, işler kötüye gitti Turizm sektörünün düşüşünden bende nasibi aldım ve işten ayrılmak zorunda kaldım, şans ki aynı gün başka bir iş buldum ve başladım, yeni işime de alıştım hatta, her şey yolunda şükür :) Bahar da gelmiş, yaza kapı aralanmış.. Yeni başlangıçlar yapmışım, umutlarım,hayallerim var ohh değmeyin keyfime :) Güneşlenip denize girme hayalinden kendimi alamaz durumdayım şu sıra, bide vücut olarak da hazır olsam keşke yaza :) Neyse olsun bugün tekrar başlayacağım rejime :) Maviniz bol olsun, yüzünüz hep gülsün :) Görüşürüzz